Aankomst in Thailand - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok Yai, Thailand van Danny Zon - WaarBenJij.nu Aankomst in Thailand - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok Yai, Thailand van Danny Zon - WaarBenJij.nu

Aankomst in Thailand - Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Danny

03 Maart 2015 | Thailand, Bangkok Yai

Na een vermoeiende 11 uur vliegen zijn we dan vandaag aangekomen in Bangkok. Met enthousiaste plannen om direct iets te bekijken waren we na een klein half uur al zo uitgeput dat de rest van de dag acclimatiseren was.
Na vervolgens een korte powernap te hebben gepakt in een broeierig warme kamer met aardig wat straat geluid zijn we fitter wakker geworden en na een eerste aziatische maaltijd naar de Lebua toren geweest voor een heerlijk biertje en prachtig uitzicht over de hele stad.

Voor morgen is het tijd om verschillende tempels te bezoeken. En dat tijdens de boeddhistische feestdag Makha Bucha. Veel drukte waarschijnlijk maar wel weer een beleving op zichzelf.
Voor nu proost en alvast weltrusten ;)

• 03 Maart 2015 - 15:12

Rick:

Ik verwacht je wel geheel als monnik terug te zien komen ;) In zo'n oranje gewaad. Avatar Durniel!

• 03 Maart 2015 - 17:28

Pierre Van Zon:

Leuk om je zo virtueel te volgen! Nu snel even googelen op de Lebua toren! Vergeet niet om leuke foto's te uploaden

• 03 Maart 2015 - 18:31

Hellen Hurkmans :

Gezellig om je zo te kunnen volgen! Geniet van alles

• 03 Maart 2015 - 19:25

Mieke:

heel veel plezier, geniet ervan.

• 03 Maart 2015 - 20:18

Oma Van Zon:

Hoi Danny,
    Leuk om je berichtje te lezen,ik zit nu in Nuenen en we praten allemaal over........ Dat is ook wat he,veel gr.Oma

• 04 Maart 2015 - 08:32

John Van Zon:

Danny เพลิดเพลินกับวันหยุดของคุณ......tja daar staat dus in het thai "Geniet van je vakantie"

Ook wij zullen je reisverslag met plezier gaan volgen en zijn nu al jaloers op je geweldige trip die je gaat maken.

• 04 Maart 2015 - 13:05

Marga Van Zon. :

Leuke foto's ,zo kunnen we toch nog een beetje meegenieten met jullie mooie reis.
    Mooi boeddhahoedje heb je trouwens op.

• 05 Maart 2015 - 19:10

John:

Rijk land dat thailand met al die gouden beelden. Kan je er niet eentje mee smokkelen, ze hebben er toch genoeg.

• 09 Maart 2015 - 11:41

José Goyvaerts:

Ja! Haha ik heb het gevonden. Leuk hoor om zo je reis te kunnen volgen. Wanneer komt je volgende verhaaltje? Groetjes José